Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-03-2020, 09:15 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb zelf geen Rabo bankrekening maar zou het niet kunnen dat ze dit zelf over zich heen halen doordat ze kennelijk een nieuwsbrief per mail sturen? ("MailMoment Particulieren en bedrijven" dat is vast niet door die phishers bedacht, maar een nieuwsbrief en een layout die de klanten kennen) Mijn bank stuurt nooit dit soort mail. Berichten kan ik lezen in de bankiersite zelf, na te hebben ingelogd. Ik wel en heb hier nog nooit van gehoord. Rabo communiceert alleen middels de raboapp inbox of door in te loggen op hun site als het gaat om nieuws dat eventuele gevoelige informatie betreft. Moet zeggen dat ik de laatste tijd toch wel vrij overtuigende berichten van zowel rabo als ing en knab krijg. Zelfs over het sms kanaal. Ze doen in ieder geval hun best! Maar er is altijd wel iets te vinden wat niet klopt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha