Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2020, 10:56 door Anoniem

Door Briolet: En als er echt een hard fail doorgelaten wordt, is dat misschien toch de angst om goede mail tegen te houden en daardoor boze gebruikers te krijgen. Er zijn gewoon veel mensen die hun mail slecht configureren. Dit is kennelijk weer veranderd door google want er zijn tijden geweest dat ze er bij google totaal geen probleem mee hadden om goede mail weg te gooien als spam. En dan te scoren met het feit dat er geen spam in de mailbox kwam. Wellicht heeft dat op een gegeven moment toch te veel klachten opgeleverd. (hoewel het me onduidelijk is hoe je überhaupt klachten naar google zou kunnen sturen, wellicht "via de media" ofzo?) Als wij een mailing versturen krijgen we van google de statistieken over de mail naar een google mailbox. Ongeveer de helft van de mail geeft een SPF fail. Allemaal veroorzaakt doordat mensen hun mail forwarden naar een GMail mailbox. Maar dat forwarden doen ze fout waardoor de oude afzender als afzender van de geforwarde mail blijft staan. Met een hard fail instelling ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha