Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2020, 23:17 door Anoniem

Door Anoniem: Door Briolet: Laat ze die optie eerst op de DigiD app zelf eerst maar verbeteren. Als ik de gewone DigiD app wil activeren met mijn paspoort dan krijg ik al een foutmelding dat het paspoort niet ingelezen kan worden, nog voor er een oproep komt om de telefoon op het paspoort te leggen. Als ik de telefoon vanaf het begin op het paspoort leg, stopt de activatie met dezelfde fout. Als ik een andere app gebruik om een ID kaart in te lezen, werkt dat perfect. Dus het probleem zit er niet in dat de ncf chip van de telefoon mijn ID kaart niet kan lezen. Het meest vreemde is dat de app nooit aangeeft dat je de telefoon op het paspoort moet leggen. Welke app werkt er wel dan? Is op zelfde telefoon neem ik aan, dus ligt niet aan de telefoon. De App heeft een bepaalde versie OS nodig, te laag, dan werkt deze App niet goed. Zo op te zoeken op Internet! Maar ja, klagen is makkelijker!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha