Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-04-2020, 22:45 door Anoniem

Door Anoniem: Waar huisbazen huyrbetalingen moeten opschroten, incasseren de mobiele providers vrolijk door. En sluiten net zo keihard af als de limiet verbruikt is. Bijna elke provider tegenwoordig, zo niet elke, knijpt de verbinding af tot een lagere snelheid. Zomaar afsluiten gebeurt nog maar heel zelden, zoals wanneer je in het buitenland zit en flink over je limiet gaat waardoor je anders rekeningen van honderden euro's zou moeten ophoesten. Door Anoniem: Het is natuurlijk leuk bedacbt dat 112 altijd blijft werken op een afgesloten telefoon. Maar een beetje zelfs mijn securityeer te na om dat dan maar dagelijks te gaan bellen.. Bel/SMS-verkeer staat los van dataverkeer. Als het dataverkeer het limiet bereikt en je wordt daar compleet van afgesloten (dat lijkt me al heel sterk) dan kan belverkeer wel nog gewoon. Dat gaat namelijk van de belbundel af, en niet van de databundel. Ik ga trouwens voor het gemak uit van bundels, aangezien u het heeft over maandelijkse incasso's, dus ik neem aan een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha