Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-04-2020, 23:10 door Anoniem

Door Anoniem: [..] Belangrijk om te onthouden is dat men nooit gekke dingen van jou zal vragen. Ze bellen echt op als ze verdachte zaken op je rekening zien. Alleen als ze jou vragen een overboeking te doen is het duidelijk fout. De bankmedewerker kan dat altijd zelf. Onzin, geen enkele medewerker heeft zomaar de bevoegdheid om even wat geld over te gaan boeken. En wanneer het gaat om ongebruikelijk gedrag op een rekening waarbij men vermoed dat sprake is van fraude, blokkeren ze de rekening gewoon. Een bankmedewerker kan en mag niet zomaar op eigen houtje gaan bankieren op andermans rekening. In opdracht van de klant mag dit uiteraard wel, maar daar is hier geen sprake van. Ik denk dat dit anders bedoeld werd dan je het opvat. Natuurlijk heeft de medewerkers niet de _bevoegdheid_ om te bankieren met andersmans rekening, maar wel de _mogelijkheid_ . Evenals de _mogelijkheid_ om een rekening of overboekingen te blokkeren . En feitelijk ook de bevoegdheid om dat te doen, als er mogelijk frauduleuze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha