Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-04-2020, 11:30 door The FOSS

Door Bloemenelewijt: Wij hebben bitlocker nooit geactiveerd op onze laptop. Toch is deze ineens geblokkeerd door bitlocker. Zonder andere mogelijkheid - volgens onze IT-specialist- dan een nieuwe harde schijf te installeren. Hoe kan dat? Waar kunnen wij terecht om dit aan te kaarten? Dank bij voorbaat voor een antwoord. Het ineens geblokkeerd worden door bitlocker, terwijl bitlocker nooit is geactiveerd wordt vaker gerapporteerd: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows8_1-files/bitlocker-locked-my-external-harddrive-by-itself/ced72bc0-36a7-4626-b1df-fb02057c04d5 Maar de Microsoft medewerkers ontkennen het probleem in alle toonaarden dus er is geen probleem. Bitlocker zet zichzelf nooit vanzelf aan en meldingen van je computer dat je niet bij je schijf kunnen niet optreden! Maar de laatste post bevat een oplossing/workaround, lijkt het (klik in de originele tekst op de gerefereerde ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha