Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2020, 09:15 door Anoniem

Door Tintin and Milou: Door Anoniem: Door Bloemenelewijt: Wij hebben bitlocker nooit geactiveerd op onze laptop. Toch is deze ineens geblokkeerd door bitlocker. Zonder andere mogelijkheid - volgens onze IT-specialist- dan een nieuwe harde schijf te installeren. Hoe kan dat? Waar kunnen wij terecht om dit aan te kaarten? Dank bij voorbaat voor een antwoord. 1. Op zakelijk gebruikte laptops hoort Bitlocker ten allen tijde geactiveerd te zijn. 2. Bitlocker activeert zichzelf niet op eigen houtje 3. Wanneer je geen credentials hebt om voorbij de pre-boot authenticatie te komen (tpm pin, usb stick met sleutel, wachtwoord, recovery key) ben je inderdaad toe aan een nieuwe harde schijf. 1: Is een goed advicies, maar belangrijke hierbij is goed beheer, om problemen te voorkomen. 2: Heb ik ook nog niet zomaar zien gebeuren, is ook eigenlijk weinig bewijs te vinden dat het zomaar aanstaan door een bug. 3: Je kunt ook gewoon je harddisk formatteren of de partities wissen. Nieuwe fysieke harddisk is niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha