Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-04-2020, 10:20 door Anoniem

Door karma4: Hier komt het lastige met handhaving en bescherming. Als je weet dat ergens vaker problemen optreden en dat je tijd en locatie weet. Mag je dat daartegen optreden? Het lijkt me vanzelfsprekend dat je dat doet. Het is net als de kaartjescontrole. Iedereen die terecht betaald heeft, die heeft er geen moeite mee. De false positives die het kaartje vergeten zijn en dat niet goed kunnen aantonen zijn de pechvogels. De false negatives, ofwel degenen die niet betaald hebben maar wel doorgang krijgen probeer je te minimaliseren De terechte negatives niet betaald en roepen dat het discriminatie is, die zou je niet moeten willen aanhoren. Het probleem ontstaat pas als jij netjes je kaartje gekocht hebt (misschien wel een heel duur kaartje voor bv een concert), en uiteindelijk zegt een computer dat je er niet in mag. Zonder uit te leggen waarom niet. Is het de verkeerde dag of verkeerde lokatie. Of heeft de computer een fout oordeel gemaakt. Klopt zijn data wel met de data op je kaartje.Want je hebt een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha