Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-04-2020, 11:43 door Anoniem

Ik spreek uit ervaring, gezien ik dik 25 jaar in het vak zit. Of het nu een thuisgebruiker is of een systeembeheerder. Ze denken dat ze weten hoe het werkt en zichzelf overschatten. Ik heb intern bij Microsoft destijds mijn studie mogen doen en je moest van alles op de hoogte zijn om af te studeren. Elk besturingssysteem, alle software en hardware die er op de markt was. O was dat 25 jaar geleden al zo verpest? Toen ik 40 jaar geleden studeerde verlaagde men zich nog niet tot het geven van opleidingen door bedrijven, en het "moeten weten van feitjes over het product". Wij leerden nog computertechniek op een fabrikant-neutrale manier, weten hoe een computer feitelijk werkt en wat een operating system feitelijk doet zonder alles te richten op de waan-van-de-dag en allemaal feitjes instampen die 5 jaar later weer waardeloos zouden zijn. Maar dat is toen later inderdaad veranderd, toen werd het allemaal Microsoft-gericht en leerde je alleen hoe dingen werkten in Windows. Dat vond ik wel een achteruitgang ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha