Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2020, 12:36 door souplost

Door Anoniem: Door Anoniem: Sorry, maar 29 april was woensdag. Deze prutsers hadden vier dagen de tijd om hun patches te installeren, maar hebben dat niet gedaan. Het is ook geen zero day fix, want de update was er al voor de aanval. Ook slaat het 1x per maand patchen wat je noemt nergens op. Als een patch uitkomt, of het nu op de tweede dinsdag van de maand is of een woensdag 29 april, moet je die meteen installeren. Niet zo heel moeilijk. Wel voor LineageOS dus. Dan heb je duidelijk geen ervaring in patches in een groot bedrijf. Daar mag alleen onderhoud gebeuren in een change window. En die heb je vaak maar x per maand of per week. Afhankelijk van de impact. Voorspelbaarheid is dus van groot belang. Voor Microsoft kan je dus de planning al voor het complete jaar maken, en iedereen kan hiermee rekening houden in de bedrijfsvoering. Spontane patches zijn dus wel heel lastig in te plannen. Want bij iedere wijziging moeten bijvoorbeeld applicaties door getest worden of eventuele problemen. Dus eerst in je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha