Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-05-2020, 13:19 door Anoniem

Door Reinder: Ik snap niet helemaal voor welk probleem dit nu een oplossing is. Het hele "laten controleren van je paspoort" is nou niet echt de meest tijdsrovende bezigheid op het vliegveld. Hoe precies moet dit het "passagiersprocess vergemakkelijken"? Daar gaat het dus ook helemaal niet om. Het doel is om nieuwerwets te doen, met als doel te kunnen zeggen dat je met de tijd meegaat, dat je bij-de-tijd bent, dat je weet welk jaar we in leven. "Met de muziek meelopen." Eigenlijk zouden we het moeten toejuichen want hoe meer van dit soort dingen in de markt gezet worden hoe meer werk er is voor "cybersecurity"-poppetjes. Tegelijkertijd maakt het vooral het leven van de gewone burger ongemakkelijker en ingewikkelder terwijl het mooi ruimte laat voor technisch onderlegde zich-niet-aan-de-wet-houders om ongezien overal doorheen te glippen. Want als je één paspoort electronisch kan klonen, kun je dat ook met honderd. Dat is met papieren paspoorten meestal toch wat lastiger. Maar ook daar: Ik als gewoon burger ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha