Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-05-2020, 12:06 door Erik van Straten

Door Anoniem 14-05-2020, 19:46: Van beide methoden wordt blijkbaar gebruik gemaakt: Ah, dank daarvoor. Ik zie dit inderdaad -met wat moeite- terug in eerstelijnsinfo. Uit bijv. https://covid.gobusiness.gov.sg/faq/safeentry en een (m.i. chaotische) handleiding (https://public.cloud.myinfo.gov.sg/safeentry/SafeEntry-QR-UserGuide.pdf blijkt dat zowel personen als objecten (taxi's, gebouwen, ...) een QR-code kunnen hebben. Door Anoniem 15-05-2020, 18:23: Berichtgeving uit het NOS liveblog: GGD zet in op callcenters voor bron- en contactonderzoek Je kunt dus worden gebeld vanaf een anoniem telefoonnumer door iemand die niet of nauwelijks verstand van zaken heeft, geen medische eed heeft afgelegd, een scriptje afloopt en wellicht terloops opmerkt dat je energierekening lager kan. Waarbij je als gebeld persoon geen idee hebt of het om een serieus te nemen bericht of om een scam gaat (zie ook https://www.security.nl/posting/654362/Voorbereiding+op+GGD+scams). Door Anoniem 15-05-2020, 18:23: Op deze inmiddels ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha