Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2020, 22:28 door Anoniem

Door Erik van Straten: [...] 4) BELANGRIJK: deze aanpak zal met uitgebreide publiekscampagnes bekend gemaakt moeten worden, waarbij benadrukt moet worden dat mensen zich niet moeten laten foppen met "in verband met een storing moet u een ander nummer bellen" of andere flauwekul. Momenteel is 1233 het KPN VoiceMail nummer (een extra cijfer drie), dus de GGD is hierbij gewaarschuwd. Met moet dus verwarring met bestaande service nummers en/of het kiezen van het verkeerde nummer absoluut zien te vermijden. Het gekozen terugbel- en/of doorschakelnummer voor het GGD bron- en contactonderzoek moet dus als zodanig als een beeldbepalend uniek, goed herkenbaar en eenvoudig te controleren nummer zijn door het grote publiek. Misbruik van andere daarop gelijkende nummers door onbevoegde derden zal justitie onmiddellijk moeten vervolgen. Faalt men daarin of mislukt de GGD publiekscampagne dan ligt misbruik door kwaadwillenden onherroepelijk op de loer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha