Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2020, 14:08 door Anoniem

Dit betekent dus dat de klant maar voor de fraudebestrijding moet betalen. En dat terwijl TLS die voortdurend vol op het orgel gaat op fraudebestrijding, fraudebestrijding, fraudebestrijding, en fraudebestrijding, en toch maar enkele gevallen per jaar weet te vermelden. Iets met efficiëntie en geloofwaardigheid. Alweer: Dit systeem is niet beter dan het papieren kaartje en ook al niet beter dan de strippenkaart, voor de reiziger. Tel daar nog allerlei vreemde restricties bij op en het is helemaal begrijpelijk dat nogal wat reizigers horendol worden van het onding. Zelfs mensen die dan maar liever een ander vervoermiddel pakken om maar niet met die stomme kaart te moeten hannesen. En dat terwijl precies een kaart met precies dezelfde chip erin (maar minder incompetente software) in Engeland kosteloos ter beschikking wordt gesteld, en zelfs saldo er weer afhalen kosteloos en ter plekke bij zo'n automaat kan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha