Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-06-2020, 15:40 door Anoniem

Wederom oprekken en pasten van eenmaal doorgevoerde / doorgedrukte veranderingen. Kennelijk weet een ACM zich niet te beheersen. Zij zijn er voor het consumenten recht, ze zijn GEEN consumenten-bond. Dit is weer vrij activistisch optreden van een toezichthouder en waakhond. Logischer zou zijn als mevrouw Ollongren van ministerie Binnenlandse Zaken dit verhaal zou poneren & onderbouwen. Maar die mevrouw lijkt weer druk met andere, kennelijk belangrijkere, kwesties. Dit gebeurt via Advanced Mobile Location (AML), waarbij de locatie van de beller wordt bepaald aan de hand van satellietnavigatiesystemen zoals gps en de sterkte van gemeten wifi-signalen. De informatie wordt verstuurd via sms. In de Telecomcode staat vermeld dat providers verplicht zijn om bij 112-oproepen niet alleen netwerkgebaseerde locatiegegevens te verstrekken, maar waar beschikbaar ook telefoongebaseerde informatie over de locatie van de beller. Deze verplichting zal naar verwachting in de Telecomwet worden opgenomen. Dit facilliteren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha