Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2020, 11:07 door MathFox

Door Robby Swartenbroekx: Door Erik van Straten: Goed dat duidelijk wordt dat als je, tegen betaling, anderen werk uit handen neemt, daar ook verantwoordelijkheden bij horen. Ik vind echter wel dat als de klant expliciet aanbevelingen afwijst, de klant hierdoor aansprakelijk wordt. Dit wilt dus zeggen dat aanbieders klanten meermaals aan de klant moeten laten weten dat zijn infrastructuur onveilig is. Hoeveel keer dan? 1x per jaar, bij elk bezoek bij de klant, elke maand op het factuur? Hoe lang gaat het duren vooraleer de klant die mailtjes beu is en dreigt met de vertrekken naar de concurentie als ze hun blijven spammen over producten die ze verkopen? Ik denk dat als je in een geval als dit iedere keer dat de klant een belangrijke beveiligingsmaatregel afwijst een strenge brief of email moet sturen met daarin te tekst "door Uw keuze verzwakt U de beveiliging van uw (computers/netwerk) zodanig dat wij geen aansprakelijkheid meer op ons nemen voor beveiligingsincidenten." of iets dergelijks. Of je laat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha