Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2020, 16:21 door Anoniem

Door karma4: Door Anoniem: [Als je het artikel gelezen EN begrepen had, was het juist de klant, die om zwakkere wachtwoorden vroeg! Dat klopt dat rekent de rechter ook de opdrachtgever aan. (lees de uitspraak). Het probleem blijft voor de verwerker dat er een totale dienstverlening was afgesproken. Geen VPN geen werkende backup die je kan restoren was doorslaggevend. Vooral doorslaggevend was dat 'een enkele waarschuwing' en dat de klant enige mate van eigen IT kennis had niet voldoende was om in deze de verantwoordelijkheid voor de gevolgen bij de klant te leggen. Zie ook mijn post met vonnis-quotes van 13:37 Ook uit wat losse opmerkingen of uitspraken ter zitting "er moest meer gedaan worden" concludeert de rechtbank dat op dit punt de leverancier verantwoordelijk was . Uit het vonnis: Dat [gedaagde] niet uitdrukkelijk heeft gewaarschuwd wordt nog eens onderstreept doordat [gedaagde] op de zitting heeft verklaard dat hij op de vraag of het systeem veilig genoeg was slechts zou hebben geantwoord: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha