Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
[A]ngezien [de security] duidelijk was verzaakt, moest het IT-bedrijf de kosten van herstel (de bitcoins) en bereddering (de factuur van het securitybedrijf) komen vergoeden. Hoezo heeft het IT-bedrijf niet eerst de kans gekregen zelf de oplossing te leveren? Dan is het hun beslissing om al dan niet te betalen, en niet die van de klant waar dan de dienstverlener maar voor moet opdraaien. Verder lijkt het me dat je als dienstverlener tegenwoordig backups vrijwel onzichtbaar zou moeten kunnen doen. Elke dag een incremental, versleutelen en naar je eigen opslag (of "de cloud") en je bent een heel eind.
Beschrijf je klacht (Optioneel):
Senior Security Consultant
Als security consultant bij Cegeka speel je een uitermate belangrijke rol in het veilig houden van de bedrijven in Nederland en de Nederlandse maatschappij. Vandaar ook dat Cegeka dit hoog op de agenda heeft staan. Wij doen dit door, in close cooperation, onze klanten advies te geven op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Wanneer mensen een eigen device (BYOD) mee nemen naar werk: hoe bescherm jullie je daartegen? (Ben zelf tegen het gebruik van ...
Juridische vraag: Bij ons bedrijf is gekozen voor bring-your-own-device, waarbij mensen zelf privé een laptop mogen kopen en ...
Een digitaal paspoort, recht op betaalbaar en snel internet, 'digitale inburgering' of digitaal stemmen, het zijn slechts een ...
Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.
Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.