Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2020, 12:20 door Anoniem

Door Anoniem: Prima dat je deze zaak bespreekt : maar het gevoel bekruipt me dat de vraag verzonnen was om de zaak te bespreken. Wordt er werkelijk precies in de week dat deze uitspraak breed publiek wordt exact (firewall/ vpn te duur, zwakke wachtwoorden, backups genegeerd) de vraag gesteld waar de casus over ging ? Het voelt gemanipuleerd - en daar houd ik niet van . Prima om een relevante juridische casus te belichten , en als er toevallig geen vraag is om dat aan op te hangen , dan is een bespreking ook goed. Nou de zaak komt mij wel heel bekend voor en meer dan 1 of 2 keer. Vooral als de IT verantwoordelijke eigenlijk weinig met IT op heeft (extra taak van een manager of directeur...). Alles is te duur, firewall kan ook met een Linksys van de Mediamarkt, UPS is wel een hele dure batterij en backup software word met een goede raid-configuratie zelfs soms ook als onnodig gezien. Wel je auto even wegzetten graag, je staat voor de laadpaal van zijn Tesla.... Zo'n UPS op wielen die *wel* kan...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha