Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2020, 16:29 door souplost

Door Anoniem: Door souplost: Door Anoniem: Door souplost: Door Anoniem: Door souplost: Daar gaat de TCO weer sky high. Hoe de aanvallers konden binnendringen is niet bekendgemaakt. Waarom niet? Waarom wel? Ojee daar is er weer een. Dat kan geïnterpreteerd worden als niet willen leren van fouten maar rebooten. opnieuw deployen, middelvinger naar de gebruikersdata en wachten op het volgende issue en hopen dat de verzekering betaald totdat deze niet meer betaalbaar is. Misschien vinden ze wel, dat het jou niets aangaatl Jij bent in ieder geval niet geïnteresseerd dat is wel duidelijk. Zoals ik al zei, er van leren ho maar. Je bedoelt te zeggen dat jij je persoonlijke brief met uitleg, historie en bewijzen over hoe hun netwerk getroffen is nog niet van MaxLinear gehad hebt? Nee ik bedoel dat jij blijkbaar niet geïnteresseerd bent. Want opnieuw deployen en rebooten lost alles op. Vergeet die TBytes aan data niet terug te zetten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha