Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2020, 17:38 door Anoniem

Door Anoniem: Bij het vorige bericht was al duidelijk geworden dat er met een zeer losse pols gerekend is en men eigenlijk geen moeite heeft gedaan de daadwerkelijke schade vast te stellen. Daarmee zou er eigenlijk ook geen schadevergoeding toegekend moeten kunnen worden. Ik denk dat de daadwerkelijke schade ook helemaal niet te berekenen valt als je bedenkt dat met al die kortingskaarten en abonnementsvormen die prijs die verschillende mensen voor precies dezelfde rit betalen fors kan verschillen. Als je kijkt wat het goedkoopste abonnement voor twee personen over twee jaar zou kosten kom je aardig in de buurt van wat die twee samen terug moeten betalen. Als een vervoerbedrijf bereid is om voor dat geld dat vervoer te leveren kan je moeilijk stellen dat de geleden schade groter is. Als het niet goedkoper had gekund kan je moeilijk stellen dat ze minder inkomsten hebben gederfd. Ik ben er dus helemaal niet van overtuigd dat dit uit de zeer losse pols gerekend is. Ik zie geen link naar het volledige vonnis ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha