Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2020, 10:11 door Anoniem

Door Anoniem: Het roept ook de vraag op hoe goed de computer-terminals op slot staan, of gemonitord worden. Wat moet een call-center medewerker allemaal kunnen om zijn werk uit te voeren? Die blauwe maandag dat ik daar gewerkt heb --ondertussen ook al meer dan 20 jaar geleden-- zegt mij: Niet zo gek veel. Je hebt een headset op je hoofd, en dus een telefoon binnen handbereik, en er staat een scherm voor je neus, met toetsenbord voor de antwoorden. Je volgt de instructies op het scherm, en dat is het. Het ding belt zelf of deelt je inkomende gesprekken toe. Dit is geen hoogpolig intellectueel werk, en vrijwel volledig geautomatiseerd bovendien. Hoe die werkverdeelcomputer verder beveiligd is, nouja, als ze aannemen dat de werknemers niet erg technisch onderlegd zijn en fundamenteel ongeïnteresseerd in alles behalve de maandelijkse overschrijving --het is niet wat ik noem fijn werk-- zou het best kunnen dat een handige harry, eventueel als vriendje-van-vriendje via de kroeg binnengekomen, daar makkelijk bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha