Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2020, 19:19 door Anoniem

Maar ho, zo lees ik dan: het is toch veel goedkoper om bij zulk frequent reisverkeer een trajectkaart te nemen of misschien zelfs een Dal Vrij of Altijd Vrij-abonnement? En ja, dat is zo natuurlijk. Als je netjes kaartjes koopt, dan kun je doorrekenen wat het goedkoopste abonnement of traject is en daar de prijs op afstemmen. Maar dat is helemaal niet relevant want dat is niet wat ze hebben gedaan! Ze hebben iedere dag een losse reis geboekt met hun gekraakte OV chip kaart, en TLS heeft het DAAR BIJ BEHORENDE bedrag naar NS overgemaakt als vergoeding van die reis. Dus DAT geld is TLS nu kwijt, niet het geld van een abonnement. Dat NS de reis ook goedkoper had kunnen aanbieden is niet relevant, dan hadden ze maar wat langer moeten puzzelen een een "reisproduct kortingkaart" of "reisproduct trajectabonnement" op die kaarten moeten laden. Dan was het misschien een ander verhaal geweest.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha