Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2020, 13:49 door Anoniem

Door Anoniem: Wat een onzin. Er is helemaal geen sprake van 'onderhandeling'. Deze trajectkaartjes worden aangeboden tegen een vaste en bekende prijs. Geen mens koopt losse kaartjes, dus van een fictieve schade met losse kaartjes is ook geen sprake. Op deze manier zou je een ultraduur uitzonderingskaartje kunnen maken dat je alleen aanroept voor dit soort situaties. Geen boete, maar toch een kaartje moeten kopen van 5 ton. Alle andere kaartjes waren immers kortingskaartjes uit 'onderhandeling'. Nogmaals, ik heb dit al eerder aangegeven, ZIJ HEBBEN WEL LOSSE KAARTJES GEKOCHT! Althans gedaan alsof. TLS is alleen een betaalprovider, die hebben de opdrachten die met frauduleuze kaarten gegeven zijn uiteraard doorbetaald aan NS. TLS gaat echt niet zeggen "hee er reist iemand 2 jaar met losse kaartjes nou die had ook een abonnement kunnen nemen" en dan de kosten van een abonnement aan NS betalen. Natuurlijk niet. Dus de schade voor TLS is gewoon die van losse kaartjes. Niks meer en niks minder. Wat kennelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha