Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2020, 08:41 door Anoniem

"Het probleem van niet geopende berichten" Daar zit het probleem. Het is namelijk geen probleem. Bewijs 1: Je krijgt immers nu een bericht dat de Belastingdienst, of je lokale waterschap je een bericht stuurt. Dan denk je: die lees ik van het weekend even. In de tussentijd valt hij al op de mat en lees je die. Logisch dus, dat je dan niet online ook nog inlogt om het te lezen. Dat is geen probleem, dat is logisch. Bewijs 2: Je krijgt immers nu een bericht van je lokale waterschap je een bericht stuurt. Dan weet je: dat is de oproep om te betalen, die staat op automatische incasso. Hoef de brief dus niet te lezen om dat te weten. Bewijs 3:: Je krijgt immers nu een bericht van je Belastingdienst op een moment dat je al weet dat in de brief gaat staan dat je aangifte moet gaan doen. Dan hoef je dat bericht dus niet te lezen. Wat zou helpen? In de e-mail die je krijgt even het onderwerp zetten. Dus bijvoorbeeld 'Oproep aangifte belastingdienst'. De overheid geeft je dan genoeg informatie, want als het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha