Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2020, 11:27 door Anoniem

Door Anoniem: [..] Wat kennelijk wel een probleem was, was dat deze mensen niet met 2 kaartjes 2 jaar bezig zijn geweest, maar regelmatig weer nieuwe kaartjes moesten hacken omdat de oude geblokkeerd waren ivm gedetecteerde fraude. Daardoor is het nu lastig om precies te bepalen welke kaartjes zij gebruikt hebben en wat dus het precieze schadebedrag is. Dan mag TLS wel wat aannames gaan doen vind ik, ze hadden ook een sluitende specificatie van hun reizen of de bij de fraude gebruikte gebruikte kaartjes kunnen overhandigen zodat een exacte telling te maken was. (met uiteraard de voorwaarde dat het inleveren van een incomplete set apart bestraft wordt) Bij een civiele zaak stel je iets, met enige onderbouwing en als dat door de tegenpartij ('niet, althans onvoldoende') wordt weersproken wordt het gestelde door de rechter aangenomen. (als je dat vonnis tussen de IT dienstverlener en klant leest zie je telkens dit soort zinsneden [gedaagde] heeft hiermee de stelling van O’Cliance dat zij als gevolg van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha