Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2020, 10:24 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Super goed dit! Laat de updatetermijn (bijv. 3 of 5 jaar) wel ingaan na de verkoop van de telefoon en niet vanaf het moment dat het product technisch op de markt komt. Anders verandert er (te) weinig. Dat gaat natuurlijk niet werken. Beetje domme opmerking, en wereldvreemd. Hiervoor hebben ze normaal definities voor bedacht: End of Sales End of Support End of Extend Support (bij sommige leveranciers). Ja daar hebben ze wel definities voor bedacht maar die timeline moet dus wel veranderen! Het kan niet zo zijn dat je een apparaat nog gewoon kunt kopen tot kort (< 1 jaar bijv) voor de "End of Support" datum. M.a.w. tussen "End of Sales" en "End of Support" moet die 3-5 jaar zitten, niet zoals het nu gaat dat je een telefoon kunt kopen die een jaar later al geen updates meer krijgt "want ja hij was al 1 (of 2) jaar op de markt". En zeker voor iets generieks als een telefoon zal dit de fabrikanten er toe (moeten) bewegen om het update schema onafhankelijk te maken van het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha