Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-06-2020, 11:02 door Anoniem

Door Anoniem: Wat een flauwekul. De fabrikant en niet de verkoper is aansprakelijk voor updates. Allen dat kan NL niet afdwingen en dus gaan we naar de verkoper wijzen. Dat is geen flauwekul, dat is de wet. In heel de EU trouwens. Dit wordt juist gedaan om de zwakke positie van de consument (die 1 apparaat heeft) te beschermen en de veel sterkere verkoper (die duizenden apparaten inkoopt) ervoor te schuiven en te laten onderhandelen met de fabrikant. Het brengt de verkoper ook in de positie om fabricage en onderhoud bij verschillende partijen te kunnen inkopen. Als er bijvoorbeeld fabrikanten zijn die wel goedkoop spullen willen maken maar niets aan ondersteuning willen doen, en er zijn andere bedrijven die generieke software versies willen uitbrengen en onderhouden voor die spullen, dan ben je als koper ook geholpen als je verkoper met die 2 een overeenkomst heeft.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha