Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-06-2020, 17:01 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem:Als je wat meer verstand had van MijnOverheid zou je moeten weten, dat je een e-mail bericht kan krijgen in jouw eigen mailbox, dat er een " bericht" voor je klaar staat. Je hoeft dus helemaal niet steeds in MijnOverheid te kijken! Dus je krijgt een mailtje (als je dat opgezet hebt) dat er een berichtje klaar staat. Een mailtje dat in de massa van je mailboxen onderbelicht kan blijven. Je logt in met digid. Je leest het berichtje, dat je doorstuurt naar een andere dienst. Je logt uit Je logt in op die andere dienst je leest daar het bericht (opnieuw). En anders: Je vindt een envelop in je brievenbus. (Vooral de bauwe envelop van de belastingdienst is/was zeer herkenbaar) Je opent de envelop. Je leest de brief. Geen meermaals inlog geneuzel, geen doorverwijs geneuzel. Doe mij maar papier. Ik hou van zo min mogelijk poespas als het niet nodig is. Dat komt omdat automatisering gericht is op het bedrijf en niet op de klant. Prutsers in de IT.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha