Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-07-2020, 06:29 door Legionnaire

Door Anoniem: Door Legionnaire: Ik kan me niet meer aanmelden bij Twitter. Mijn wachtwoord en Back-up code zijn niet meer geldig. Helaas heb ik mijn oude mobiele nummer er nog staan. Vaak contact gehad met twitter, maar krijg steeds zelfde mail. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord werken wel, maar nu blijkt dat Twitter een probleem heeft met dubbele verificatie. Dit moet uitgezet worden, maar als je niet bij je niet kunt aanmelden, dan kom je niet bij je profiel. Iemand eventueel een oplossing om het op te lossen? Ik zou ze via twitter benaderen (no pun), omdat bedrijven openbare berichtjes meestal sneller verhelpen. Heb ik meerdere keren gedaan en krijg steeds dezelfde standaard email terug waar ik niks mee kan. Mij is ook geadviseerd om de Engelse helpdesk te vragen , maar kom ook niet verder. Kan inloggen, maar blijf hangen bij dubbele verificatie , gezien mobiel nummer niet klopt en Back-up codes niet werken. Heb ook vernomen dat je de app niet moet gebruiken, maar via de site het kunt oplossen. 3 weken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha