Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2020, 12:04 door Bitje-scheef

Het BKR zou überhaupt iedereen actief moeten informeren over wat er nu van hun opgenomen is in het register. Dan heeft iedereen ook de kans om foutieve registraties te corrigeren. Ja en ik weet dat er genoeg truukjes zijn voor de banken om jouw registratie te verlengen, ook al is de schuld kwijtgescholden of afbetaald. Meestal doen banken dit truukje bij schuldsanering of faillisementen. Hierdoor kun je jaren na een afgeronde schuldsanering voorlopig niets lenen. Soms wordt er zelfs moeilijk gedaan over een telefoonabonnement. Volgens de wet zou alles afgerond moeten zijn, echter de praktijk is regelmatig anders. Een vriendje had zijn bedrijf verloren in de kredietcrisis. Nog steeds problemen, al 7 jaren geleden de schuldsanering afgerond. Deze grappen zijn aangekaart bij de BKR, de BKR doet niets...met een code werd het geheel 10 jaar verlengd door de (ex) bank. BKR kon volgens de eigen voorwaarden hier niets tegen doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha