Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2020, 22:23 door Anoniem

Door buttonius: Ik denk dat een bank een verplichting heeft om een malafide transactie tegen te houden. Natuurlijk is het lang niet altijd evident dat een transactie malafide is, maar in dit geval lag dat wel voor de hand. Zo'n transactie even ophouden en de klant bellen is niet hetzelfde als "zomaar een transactie tegenhouden". Als de klant echt lijkt te weten wat ie doet is de transactie een paar minuten vertraagd. Dat geeft echt geen "grote problemen". Definieer malafide transactie: Rechtstreeks een buitenlands resort betalen op de Malediven via een overschirjving. Een nieuwe auto kopen. Aandelen kopen. Allemaal grote bedragen (> 10.000 euro), maar niet per se malafide. 10 transacties naar verschillende prive-rekeningen (elk 1000 euro groot).? Kan ook normaal zijn. Zeker als het eenmalig is. De eigenaar van de rekening heeft geen verantwoordelijkheden? Zelf met de bank bellen ipv ingaan op het verzoek een vreemde die jouw belt. Hoe moeilijk is het om zelf het nummer van ING op te zoeken, en terug te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha