Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2020, 08:30 door Anoniem

Door iatomory: Hoe verantwoordelijk is het nog om als security professional een workaround aan te bevelen? Je bent als "security professional" een adviseur, niet een beslisser. Je geeft dus aan wat de mogelijkheden zijn maar de uiteindelijke beslissing is niet aan jou. Keer op keer blijkt dat deze vaak niet voldoende zijn en gebruikt worden als excuus om niet de noodzakelijke updates te installeren. Updaten is wat mij betreft de enige goede optie en als je daar niet toe in staat bent moet je zorgen dat je dat wel bent, nu en in de toekomst. Je kan jezelf aanrekenen dat je kennelijk niet goed genoeg geadviseerd hebt, maar dat geeft je niet het recht om op de stoel van de beslisser te gaan zitten. Ik snap wel dat je het probeert, microsoft zelf doet het ook, vaak zelfs, door bijvoorbeeld de mogelijkheid van updates installeren uitstellen (want je hebt nu wat anders te doen en het werk moet wel gewoon op tijd af) steeds verder te beperken en zelfs weg te nemen. Waarmee ze zichzelf belangrijker vinden dan hun ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha