Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2020, 10:33 door Anoniem

Door De baard: Uhm Er is geen bewijs dat de aanvallers die gisterenavond allerlei Twitteraccounts wisten over te nemen toegang tot wachtwoorden van de betreffende accounts hadden. Het is voor zover bekend dan ook niet nodig om wachtwoorden te resetten vs Uit voorzorg besloot Twitter om alle accounts te vergrendelen die hadden geprobeerd om hun accountwachtwoord de afgelopen dertig dagen te wijzigen. Op de accounts na die nog steeds zijn vergrendeld kunnen Twittergebruikers weer hun wachtwoorden resetten. In het geval accounts waren vergrendeld wil dit niet zeggen dat de aanvallers die accounts hebben gecompromitteerd, stelt Twitter. Hoe logden die hackers in dan? Die hebben dan toch de wachtwoorden veranderd? Maar bovenstaanden twee stukken tekst gaan tegen elkaar in. 1. Het is niet nodig om wachtwoorden te resetten. 2. Om de account die vergrendeld was en weer is geopend te kunnen gaan hergebruiken moet je je wachtwoord resetten. Wat is het nou? Posten met admin rights op andermans twitter account. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha