Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-07-2020, 18:10 door Anoniem

Door Anoniem: Zo weten ze om welk cadeaubon nummer het gaat, weten ze waar deze is uitgegeven, waaraan deze is uitgegeven, door wie deze is uitgegeven. Als ze deze informatie alleen al zouden doorgeven aan de politie, zou deze klacht al veel minder gestand houden. Ook is het redelijk om als er een fraude-aangifte gedaan is, de betreffende tegoeden tijdelijk te bevriezen om te voorkomen dat het tegoed daadwerkelijk bij een katvanger verdwijnt. Ook dat is vrij normaal is het betalingsverkeer. Zijn cadeaubonnen betalingsverkeer? En natuurlijk weet Apple alles, en kan het onderscheid maken tussen een werkelijke besteding en bestedingen door oplichters. Dat zijn datastromen die makkelijk te onderscheiden zijn van elkaar. Toch? En als ik die bonnen koop, deze eerlijk aan een ander geef, en later denk "he, ik wil mijn geld terug. Ik vraag het wel bij Apple terug," Wie is dan de oplichter? Ik of de persoon die de bonnen eerlijk kreeg. Wat moet Hoe moet Apple het verschil zien, en hoe voorkom je dat dit dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha