Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2020, 10:30 door Anoniem

Door Anoniem: En moeten de posterijen de afzender van elk poststuk controleren om fraude met poststukken te voorkomen? (reactie op Anoniems's commentaar op Briolet). Technisch zouden ze dit namelijk kunnen, met extra hand-en-span diensten. Het is een terechte vraag of er vanuit kostenoverweging een uitzondering gemaakt mag worden voor telecomproviders om maatregelen tegen spoofing te nemen. Net zoals je bij een postbedrijf terecht de vraag kunt stellen of die 'extra hand-en-span diensten' niet teveel geld kosten. Als je uberhaupt al denkt dat een postbedrijf daar toe in staat zou zijn, immers kan ik vrij anoniem een brief op de bus gooien. Naar mijn weten is het niet mogelijk om zonder simkaart of andere connectie/registratie met het telecomnetwerk een telefoongesprek te starten. Het tweede argument blijft staan: de provider kan er ook voor kiezen om 'nummer onbekend' te laten zien op je scherm. Zie het als de postbode die je de post persoonlijk overhandigt en er bij zegt van wie deze is, zonder dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha