Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-07-2020, 15:20 door Anoniem

Door Anoniem: Zoals het nu is, is voor de meeste consumeten het telefonienetwerk een betrouwbare bron van informatie. Als het nummer aangeeft dat het de bank is die belt, dan is het de bank die belt. Dat is niet wat je telefoon zegt. Het zegt dat je gebeld wordt door een toestel dat gebruik maakt van een bepaald nuimmer. Er is geen identificatie als zo danig bij betrokken. Persoon 1 kan een toestel lenen van persoon 2, en daar persoon 3 mee bellen. danm is het niet zo dat persoon 3 ziet dat hij gebeld wordt door persoon 1. Op zijn hoogst dat het nummer van persoon 2 hem probeert te bereiken (of dat het daar op lijkt). Door Anoniem: De consument kan immers niet het nummer verifieren. Wat versta je onder verficiatie. Het nummer wat je ziet, zie je. Maar dat numemr verifieert niets. Als het om een bank gaat, heeft die andere kanalen en communicatie vormen apart van een telefoonnummer. Via je bank-app chatten met een medewerker van de bank als controle vorm. Het nummer opzoeken op je papieren van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha