Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-08-2020, 18:43 door Anoniem

De banken zijn verantwoordelijk voor de veiligheid van internetbankieren, en hebben daarom een zorgplicht om met de nodige attentiewaarde al hun klanten voldoende op de hoogte te houden van (nieuwe) oplichtingspraktijken van criminelen. Als de bank de gebruikte fraude-methode duidelijk en voldoende bij de klant onder de aandacht had gebracht, maar deze klant er vervolgens toch intuint, dan lijkt me dit voor rekening van de klant. (geen vergoeding dus) Zo niet, dan dient de bank het te vergoeden. Ik ben van mening dat wanneer de klant iets uit de fraude-waarschuwing van de bank niet helemaal mocht hebben begrepen, dat deze klant dan zelf contact met de bank dient te zoeken voor nadere uitleg. (dit hoort in de fraudewaarschuwing van de bank te staan) Overigens het "spoofen" van telefoonnummers zelf, is een normale alledaagse bezigheid in de telefoniewereld. Bij "spoofen" van telefoonnummers wordt het echte bellende telefoonnummer uit beeld geschoven waarbij het plaats maakt voor een heel ander ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha