Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2020, 23:05 door Anoniem

Door Anoniem: Wat ik mis in dit verhaal, is de vraag hoe de criminelen aan de contactgegevens van het slachtoffer zijn gekomen. Zijn ze soms al een paar dagen eerder gephished waarbij ze oa. bankrekening- en telefoonnummer hebben afgegeven? Je kunt mij bellen namens de ABN AMRO, maar dat is dan wel een vrij slecht verhaal omdat ik daar geen klant ben. Dat doet mij vermoeden dat er meer aan de hand is. Dat denkt het slachtoffer ook. Als je de moeite genomen had om de link in dit artikel te volgen naar het AD, dan had je het volgende kunnen lezen: Hij heeft tijdens zijn aangifte zelf wat aanknopingspunten aangereikt. ,,In mei stonden hier mensen in de straat met een bus vol gereedschap. Ze vroegen of ik misschien een doe-het-zelver kende, want ze wilden het snel verkopen. Ze waren op reis richting Oostenrijk en wilden geen invoerrechten betalen. Daar trapte ik ook in. Ik zei dat ik het wilde kopen, ze lieten me de bonnen nog zien van de winkel waar het vandaan kwam. Ik betaalde met pin en achteraf denk ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha