Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2020, 00:43 door Anoniem

Door Anoniem: Eigenlijk ben ik van mening dat hier de ING bank aansprakelijk is: Zij faciliteren de moneymule en zijn blijkbaar niet in staat om het witwassen van een 30.000 euro te signaleren. ABN AMRO kan hier nog zo heel veel doen, klanten zijn geïnformeerd en in dit geval zijn het de slachtoffers zelf die willens en wetens handmatig betalingen invoeren en autoriseren. Het smurfen van de bedragen is misschien wat opvallend, maar dat is het dan wel. Dan kun je de klant wel gaan bellen, maar die is in gesprek en heeft al "een medewerker" aan de telefoon. Tevens is het geld dankzij instant payments binnen enkele seconden overgeboekt naar (in dit geval) de ING. Maar het witwassen wordt bij de ING (weer) gemist. Opvallend dat zij niet in dit proces betrokken zijn. Waar stel jij de grens, die de ING moet hanteren, voordat hier weer iedereen gaat blèren over de schending van de privacy door de bank?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha