Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2020, 09:05 door Anoniem

Door Anoniem: Als dit zo is - dan vind ik dat wij het recht moeten hebben om onze bank eenzijdig op te leggen hoe we niet wensen dat er toegang bekomen wordt tot onze bankrekeningen. Het zou gaaf zijn als we bij de bank een vinkenlijst hadden, vergelijkbaar met dat van mobiele aanbieders, waarop je dit simpel kunt regelen. Ik kan dan nog wel een paar opties verzinnen die ik gaaf zou vinden: Papieren overschrijvingen [ uitschakelen / inschakelen ] Telefonische betalingen / inlichten [ uitschakelen / inschakelen ] Cheques [ uitschakelen / inschakelen ] NFC op betaalpas [ uitschakelen / inschakelen / mijn eigen instelling voor gelimiteerde bedragen ] NFC via mobiele app [ uitschakelen / inschakelen / mijn eigen instelling voor gelimiteerde bedragen ] PSD2 toegang voor anderen [ uitschakelen / inschakelen ] IP blokkade voor betalingen anders dan vanuit mijn eigen ip-adressen [ uitschakelen / inschakelen / alleen NL IP's / gelimiteerde bedragen] (lijstje met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha