Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2020, 11:31 door Anoniem

Hoewel de bank via de eigen website voor telefoonspoofing waarschuwt, is dit volgens de vrouw onvoldoende, omdat niet iedereen dagelijks op de website van de bank kijkt. De bank had klanten dan ook via de media of een persoonlijke brief moeten informeren. Hier ben ik het volkomen mee eens. Dergelijke informatie is zo belangrijk en zo speciaal dat het niet via een 13-in-een.dozijn "dump-medium" dient te worden verspreid, waar het niet genoeg opvalt tussen alle andere artikelen en berichten, en waar men ook niet dagelijks zit te lezen. Als er alarm voor een gevaarlijke situatie is, dan moet men zo'n alarm vrijwel niet kunnen missen. Daarom staat bijv. het maandelijkse testalarm dus ook niet op een website, en verschijnen alarmberichten die men niet mag missen en waarvan men zo spoedig mogelijk in kennis moet worden gesteld op je persoonlijke telefoon (mits goed ingesteld, en daar kan je dan ook maar beter voor zorgen).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha