Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-08-2020, 23:23 door Anoniem

Door Sandra thuis: Hallo anoniem Hij heeft mij geapt met de vraag en per mail alle inloggegevens doorgegeven Toen ik twijfelde om t te doen heeft hij mij gebeld. Hij was t dus echt Ik herkende zijn stem Ik heb dus alleen geld overgemaakt vanaf zijn eigen rekening Ik heb gelukkig niks overgemaakt vanaf mijn eigen rekening Dat vroeg hij wel de derde keer met een zielig verhaal maar ik heb t niet gedaan Nee ik had vooraf geen afspraak maar hij apte s ochtend in nood dat hij niet bij zijn bankgegevens kon omdat zijn WiFi in Jakarta onveilig was en vroeg naar zijn bank te gaan op internet en geld te storten op twee rekeningen in Jakarta en Turkije Omdat hij zei in nood te zijn en haast had voor zijn zakelijke opdrachten heb ik hem geholpen. Daarna was zogenaamd zijn rekening geblokkeerd en vroeg hij mij geld over te maken privé want ik zou t. Terugkrijgen Ik denk dat die twee eerste betalingen ervoor waren om mijn vertrouwen te winnen want ik mocht toch zomaar in zijn bankgegevens De codes ontving hij en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha