Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-08-2020, 12:35 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Volgens mij is het redelijk simpel om als horeca gelegenheid je huisregels wat aan te passen en daar in verplicht te stellen dat - vanwege de veiligheid van de andere bezoekers - het conform de RIVM richtlijnen achterlaten van contactgegevens verplicht is, en anders geen toegang. Dat heeft niks met discriminatie te maken - de eerste die een case denkt te hebben zal aan het kortste eind trekken. https://hsn-horeca.nl/horecatips/huisregels-en-deurbeleid-mag-je-gasten-weigeren/ Jodeledocus Ooievaar Exact! Ik volg dit nu al een paar dagen met toenemend vermaak. De fantasie die sommigen erop nahouden m.b.t. al of geen toegang (toegezegd) is onthutsend. Het begint er al mee dat het onderscheid tussen openbare ruimte en openbaar toegankelijk niet wordt gezien/begrepen. Een paar voorbeelden: Een winkel of horecagelegenheid (meestentijds) is openbaar toegankelijk, maar het is geen openbare weg/ruimte. Als je als klant een horecagelegenheid of winkel binnengaat bevindt jij je als zodanig, zonder dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha