Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-08-2020, 08:51 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Open source gebruiker: vertel ... maar hoe je met dit asociale gedrag om moet gaan. Uitzoeken welke leveranciers diensten afnemen van Clear Channel, dat publiceren en oproepen om de producten/diensten van die leveranciers te boycotten. Elke fysieke winkel die je zo volgt niet meer betreden. Voor internetgedrag zijn er al de nodige mogelijkheden om dit te frustreren. Of in ieder geval om er niet door lastig gevallen te worden. Airplane modus voor telefoon in winkelgebied. Dan kun je nog steeds GPS gebruiken. Gewoon alle reclame uitingen mijden is het beste. Wat heb je er als consument aan? Die keer dat ik een reclameblok zag (verleden tijd) dan ging ik zappen of iets anders doen. Na de komst van de videocassette was vooruit spoelen de oplossing. Tegenwoordig blokkeer ik (thuis) alle reclame. En onderweg of in de winkel ben ik gericht op het product dat ik wil kopen. Niet op reclame borden. Winkel in, zo nodig passen (kleding). Kopen. Winkel weer uit. En terug naar huis. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha