Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-08-2020, 10:29 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Anoniem: Vandaag nog voorgehad - op mijn bankkaart staat contactloos betalen zonder pin-code uit (dat is gewoon onwettig vind ik, er is nl. nergens een akkoord dat ik sluit waarmee ik aangeef dat ik een transactie wil). Bon - gevolg - parkeerbedrag betalen met de kaart - nada. Gelukkig aanvaarden die dingen nog cash munstukken en had ik die bij... Het wordt waanzin - en dus van zodra covid-19 weg is - ga ik terug over op cash! Nog meer dan voorheen! Jezus zeg, als de bank het ongevraagd aanzet, is de wereld te klein! Ja. allemaal overbodige soesa en drukte om niets. Sterker nog het wordt zelfs niet ongevraagd aangezet. Het staat gewoon aan. En dat is allemaal te lezen in de voorwaarden m.b.t. een bankkaart (PIN-pas) die men accepteert. Maar ja, iets lezen is tegenwoordig een immense opgave. Bovendien kun je het gewoon uitzetten en het blijft daarna uit (ING) óók na verstrijken geldigheidsduur huidige pas en verstrekking nieuwe pas. Mijn visie is wel dat je roekeloos bent om de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha