Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-08-2020, 09:26 door Anoniem

Tevens stellen callcenters in hun thuiswerkovereenkomsten dat overige gezinsleden de internetverbinding zo min mogelijk of helemaal niet mogen gebruiken wanneer de medewerker in gesprek met een klant is, zo laat de vakbond weten. Bieden zij een internet verbinding aan ofzo ? Denken ze dat gezinsleden van de werknemers werkeloos/studieloos zijn. En de internet verbinding niet nodig hebben, voor hun verplichtingen. Kan me wel voorstellen als 10 kinderen liggen downloaden, usenenetten, een netflixje kijken op 4k dat de voip link van de callcentermedewerker niet lekker zal lopen... En wat als die kinderen voor school ook gebruik moeten maken van de verbinding ? Wat als de partner een baan heeft, thuis werkt, en ook een werkgever heeft met verwachtingen ? Wordt het niet tijd voor actie, mevrouw Heemskerk? Door dit soort constateringen zonder er gevolg aan te geven blijven de vakbonden leeglopen. Met deze woorden heeft u in feite nog NIKS gedaan. Callcentra lachen slechts om een 'beetje slechte pr' en een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha