Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-08-2020, 11:30 door Anoniem

Het demotiveren van contant betalen komt voort uit de bankwereld, want voor hen is het qua kosten vele malen goedkoper om virtueel geld te beheren. En om die demotivatie nog eens kracht bij te zetten, rekenen zij hoge bedragen voor contant geldt aan winkeliers, waarbij ze ook nog eens wijzen aan de gevaren van criminaliteit die contant geld met zich meebrengt. Zodoende worden winkeliers dus gedwongen bij hun klanten ook om contant geld betalingen te demotiveren. Bovendien zijn wij er als klanten ook debet aan, aangezien we massaal gebruik maken van contactloos betalen en betalingsapps op onze smartphones, want het is o zo gemakkelijk. Maar er wordt niet, of in onvoldoende mate stilgestaan bij het feit dat we volledig afhankelijk gaan worden van techniek, en het menselijk aspect volledig vergeten. Er zijn mensen die om wat voor reden dan ook niet volledig afhankelijk kunnen zijn van de techniek (mensen die geen toegang hebben tot de techniek, of die de verandering niet aankunnen, of die in een situatie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha