Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-08-2020, 12:42 door Anoniem

Jongens,jongens, jongens. Wat gaan we weer los over vermeende incorrectheden van KNAB, banken in het algemeen en het gebruik van smartphones. Allereerst, het hebben van een smartphone en het gebruiken van het ding is nou eenmaal iets wat in de nabije toekomst gewoon onoverkomelijk wordt, als je gebruik wilt maken van allerlei handige faciliteiten. Het zal vast en zeker allemaal not done zijn hier, maar ik vind het betalen met m'n smartphone fantastisch, bankieren met KNAB retehandig, zeker omdat het direct gekoppeld is aan mn boekhoud pakket. I love al deze prima faciliteiten, en vind het risico wat ik loop door ze te gebruiken gezien de maatregelen die door de aanbieders van mijn use cases worden getroffen vooralsnog acceptabel. En daar zit de crux, je kiest er voor, de ins en outs heb je je over kunnen informeren op voorhand. Ik mag aannemen dat je dat als ondernemer ook doet.... Knab is handig en gebruiksvriendelijk omdat je zonder tussenkomst van allerlei volk gewoon makkelijk en snel je zaakjes op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha