Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-08-2020, 14:00 door Anoniem

Als je tegenwoordig een bestelling laat bezorgen met PostNL, gelden deze corona regels: Voor een contactloze bezorging, vragen we je een geldig legitimatiebewijs bij de hand te hebben. Geef de drie laatste tekens hiervan door aan onze bezorger. Die tekent hiermee dan voor de ontvangst van het pakket. Ik begrijp dat dit een imitatie is van credit cards en dat het iets is met 'identiteitskaarten' en dus identiteit. Maar is dit de beste methode? Kan je ook '007' of '112' opgeven? Wat als je een dag later weer wat besteld? Kan je dan weer een nieuwe code verzinnen? Of heeft de back office van PostNL dit door? Volgens mij zijn we een beetje aan het afstappen van de laatste drie nummers van een credit card, juist omdat het zo vatbaar is voor misbruik. Net zoals je leeftijd als controle van wie je bent. Iedereen kan je geboortedatum opzoeken op Facebook. Ik heb een pakketje bij mijn ouders laten bezorgen door een webwinkel. En mijn vader was niet thuis, dus mijn moeder heeft contactloos getekend voor het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha